fbpx

הצעת נישואין ואתה: איך לבקש ולקבל “כן”

הצעת נישואין ואתה: איך לבקש ולקבל “כן”

השלב המרגש של הזוגות יכול להיות מושלם (עבור בת הזוג הספציפית) או להתפספס בקלות. בשביל זה יש לכם את הניסיון שלנו (:
והכי חשוב – שיהיה במזל 

הסיפור מוכר – גבר פוגש אשה; הם מכירים, מתאהבים, ורוצים להקים בית בישראל. אבל בדרך יש מכשול לא קטן – הגבר הנ”ל צריך להציע לזוגתו למסד את הקשר; עליו לרדת על ברכו, לשלוף את הטבעת, ולהציע לה נישואין.
הרגע הזה, שבו הגבר שוטח את ליבו בפני אהובתו ומציע לה להפוך לזוג נצחי, הוא רגע מרגש מאוד עבור כל גבר – ובטח עבור האישה המופתעת
אז כדי להבטיח שבחרת את הטבעת הנכונה והמתאימה הנה מספר עצות שיעזרו לכם לבחור את טבעת הצעת נישואין המושלמת.

ל”רוע” המזל, יעקב אבינו הציב לנו סטנדרט גבוה (14 שנות עבודה עבור האישה שאותה הוא אהב) לכן חשוב לבחור טבעת אירוסין הולמת.
הנה הבעיה עם הטבעת (ההולמת) – על פניה, הטבעת משנית לחלוטין לקשר ולזוגיות שנטוותה בין שני בני-הזוג לעתיד. אבל כיוון שכל הנשים מקבלות טבעות, הטבעת היא סמל לאהבתו של הגבר, וההשקעה בה מתארת את ההשקעה העתידית שהגבר מתכנן להכניס לזוגיות. מסיבה זו, הצעת נישואין עם טבעת לא-הולמת, או אפילו ללא טבעת, תוביל להרגשה לא נעימה; אשה שכל חברותיה זכו לקבל טבעות יקרות עלולה להיפגע מטבעת לא מספקת.

לכן צמד המילים טבעת הולמת, לא מתארת את מידת האהבה בין בני-הזוג (והרי כל האהבות אינסופיות הן, כל אחת בדרכה שלה), אלא את הקרבתו של הגבר,  ככל שהגבר מוכן להקריב יותר מהונו ומזמנו כדי לגרום לזוגתו העתידית אושר, כך ברורה יותר אהבתו. לכן, חשוב להשקיע בטבעת שעלותה כשכר של חודש עבודה (לא צריך להגזים כמו יעקב אבינו😀).
בנוסף, חשוב מאוד להשקיע בטבעת גם זמן ומחשבה, ולהתאים אותה למקבלת ולטעמה האישי. בדרך כלל אדם שרוצה להנשא לאשה אמור להכיר את טעמה הכללי בכלל ואת טעמה האישי בתכשיטים בפרט. אך מה לעשות שרובנו הגברים לא התברכנו בטעם אישי משובח

אז… אם טעם בתכשיטים זה לא הצד החזק שלכם. אנחנו בתכשיטי צביה עם הניסיון שרכשנו במשך השנים נסתפק בתמונה של הכלה המיועדת כדי לקלוע לטעמה.

סיכום
כמו הרבה דברים אחרים בחיים, הצעת הנישואין היא טקס סמלי, שנועד להביע רגשות ומחוייבות שאי-אפשר להביע בדרכים אחרות. ההצעה היא מבנה חברתי, וחשוב מאוד להבין את חשיבותו לכלה המיועדת, ולזוגיות ככלל – ההבנה הזאת תאפשר לחתן העתידי לצלוח אותה בהצלחה, ולקבל את ה-“כן!” המבוקש, את הסכמתה של אהובתו לבלות את שארית חייה לצידו; ובסופו של דבר, זה כל מה שחשוב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *